->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Det är över nu

2010-04-19 @ 00:51:57

Sista matchen är spelad. Lyfter på hatten för Rönnby och Storvreta, Svenska mästarna i innebandy. Pokalen talar sitt tydliga språk, stort grattis.

Plötsligt är säsongen över, när domarna blåste av de respektive matcherna så stod MÄNNISKORNA där, alla med olika känslor. Konstaterade... det för mig är omöjligt att sätta mig in i hur det känns att vinna/förlora en SM-final.  Det finns scener från gårdagen som inte vill lämna mig, som nog kommer att stanna kvar länge. Ord, kroppspråk och ansiktsuttryck... 

(återkommer, stora delar av texten försvann)

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg