->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Pierre Borghoff och Curre Schwela dömer City vs Falun

2010-02-17 @ 18:17:44
Kom till Gammliahallen för en stund sedan... trodde Sven och Glenn skulle döma, det trodde alla andra också. Men... gissa vilka som skulle hämtas på flyget Pierre Borghoff och Curre Schwela. Undrar om de särskilt önskat att få ta den här matchen? :)

Känns inte som Helgesson, Johansson och de här nya domarparet har ett så bra facit. Inte ens i Gammliahallen.
Hoppas verkligen att jag slipper kommentera detta efter matchen... Om 45 minuter smäller det. Brolle har inte förlorat en match sedan jul.... kanske är det dags idag?

En ruskigt viktig match för båda lagen... hoppas på en bra fight.

Det är för övrigt väldigt svårtippade matcher den här omgången... borde väl spela på Järfälla... brukar ju funka för mig.  5,35 på Järfälla... ganska kul spel. Men varför är det bara jag om skall sponsra Svenska Spel?

Nytt ämne:
Till Mika Kohonen vill jag säga...
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg