->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Sargen byts ut, webbtv... och glädje

2010-11-03 @ 17:43:36

Blev tvungen att sätta mig vid datorn och ta på "var god stör mig inte, jag jobbar med något viktigt minen"... Tonårsgrabbarna lagar man, man blir lätt indragen om man inte ser grymt upptagen ut. *ler*
Slår på stort och skriver en blogg...

HD berättar att det blir sargbyte i Helsingborg. Bra det! Men... frågade en Dalenspelare om det stämmer att det IH har Sveriges sämsta sarg... tydligen inte. Sarger kommer alltid att vara orsak till skador, man får vara tacksam så länge inget allvarligt händer.

Snyggt av K-J Nilsson att inte såga... då han får frågan om sargen han skadade sig på.  
"Jag kan inte påstå att jag är expert på sarger, men här handlar det om en ren olyckshändelse. Det var en juste närkamp, och jag råkade falla helt snett när bitarna delade sig. Det kunde ha hänt i vilken hall som helst" (citat HD)

Inget om Kalle Anka eller skandal, som sagt... snyggt. Läste att någon tyckte att man borde stämma FCH... åh vad folk kan hitta på, att man orkar.  

Spelade bort en slant igår, brukar bara berätta när jag vinner. Trodde på Djurgården men icke... Rönnby övertygar trots skadorna. Vidar och Stålberg bakom segern enlingt vlt.  Grattis! Serieledning för Rönnby nu.
Gissar att Rönnby kommer att få det tungt i returmötet... ingen kul förlust det här för Balrog.

Håller tummarna för de blågula i helgen.  Hur är det möjligt med alla dessa avhopp. Ingen Bult heller... krya på dig och ljumsken! (läs Bults blogg)  Rätt val av Johan Andersson att stanna hemma, finns inget större än att få barn. Linus Norgren... ja självklart! Grattis även Rasmus Enström... Damernas landslag har det inte lika svajigt just nu...
På tal om landskampen/erna.... Letade länk till webbsändningarna man pratat om. Någon som har? Uppdaterar 18.00... jag googlade. Här finns länkar till webbtv i Euro Floorball Tour.  

KRAFT. Träffade en person idag... som för fem år sedan hade stora problem. Så trasig! Hon bodde här ett tag... en krångelmaja:). Hade dagar då jag tvivlade... Idag såg jag ett levande bevis på att... människan har massor med kapacitet. Det gäller bara att plocka fram den. Ibland blir man GLAD.

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Anonym

utan Ramsin inget vmguld

2010-11-03 @ 20:53:16

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg