->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Inte heller Jihde, samt Årets domare

2011-04-13 @ 21:53:51
Idag finns ett inslag om och av Jihde på "Klubbhuset TV", där pratar Jihde om SM-finalen. Han hinner säga MYCKET på mindre än två minuter. Agas benmuskler, världens bästa spelare, det mest sevärda...Magnus Svenssons hypokondri, och den bästa arenan
Det visar sig att inte heller Niklas kommer att vara på plats på lördag. Så.. jag är i gott sällskap:). En liten tröst.

Här finns klippet med Niklas Jihde...
Den gamla innebandystjärnan berättar att han håller på Warberg (!!)... för Bults skull. Han får till det ganska bra då han beskriver Mathias Larsson... lite överdrivet kanske:). Finn fem fel:). 
"Bult är 45 år, har sagt sedan han var 30 att det är sista säsongen. Nu gör han sin 15:e comeback".

Ha-ha... tror faktiskt att Jihde är lite avis på Bult. Handen på hjärtat Jihde... tänk att få stå där på lördag och njuta. Blev uppringd av en annan före detta storstjärna i veckan, trevligt! En som spelat MÅNGA SM-finaler och hans ord... "pirrar alltid den här veckan". Sedan tror jag faktiskt att det är större att spela final numera... med det drag det blivit kring finalerna. Glömde att fråga det:).

Grattis Johan Råsbrink och Håkan Grahn-Gustavsson som blev årets domare IGEN. Bromsklossarna brukar jag kalla dem... så länge de är bäst är det tufft för andra att få döma i de stora matcherna. Alltså, bra betyg ju. Önskar "Årets domare" lycka till i SM-finalen också.   
 BILD: Kenneth Strignérus

-Missa inte inslaget i dag (22.25) i TV4, om Mika Kohonen.
-Någon som inte vet svaret på Klubbhusets tävling... hör av er:). (Tävlingen finns i klippet med Jihde).
-I går blev jag erbjuden gratis påsättning, jag nöjde mig att köpa två däck.
-Årspremiär för antihistamin... Nu har våren kommit även till Umeå.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Fredrik

Vilken tävling har Klubbhuset?

2011-04-14 @ 10:08:47
Postat av: Ingrid

Sorry Fredrik, menar tävlingen som Jihde pratade om på klippet. Kolla där!

2011-04-14 @ 12:41:39
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg