->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Otäckt Lydecker

2011-01-15 @ 12:04:06
Får alldeles ont i magen när jag läser om hjärtmuskelinflamationen som Alexander Lydecker drabbats av. Träna aldrig när du är krasslig... Hur många gånger har vi hört det? Hur lätt är det att följa?
Nu är det bara att hålla tummarna för Balrogspelaren...

På tal om Balrog och Lydecker... De spelade igår mot Falun, det blev förlust trots Micke Karlssons fem poäng.

Grattis till Falun som tar jungfruvinst (????) i Botkyrkahallen. Historisk seger tror jag. Rätta mig om jag har fel.

Åtekommer med ett längre blogg senare... Hoppas ni klarar er till dess:)
Ut i kylan! -22 nu.... friskt:)

Fick tips om att Rönnby kör liverapport från dagens möte med IKSU. En spännade match... som måste ha fått helt fel odds igår. Synd att jag inte hann spela då...
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg