->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Galet, Gammlia och Granlo

2011-09-02 @ 15:35:56
Skall strax ge mig i väg till Gammliahallen. ... vi kör en helkväll... Umeå City vs Thorengruppen och IBK Dalen vs Granlo. Det känns helt rätt... är så trött i huvudet efter den här veckan så lite rolig innebandy kommer att sitta fint.
Rivstarten på jobbet har satt sina spår...
"Den där datorn kan du inte använda skivor på. Jag måste installera en DVD först".
Därefter går jag fram till datorn och försöker trycka ut DVD-luckan.
"Men skit, vad är det nu".
Kollegan försiktigt: -Sa du inte att du skulle installera en DVD?

Se där... jag behöver verkligen lite innebandy. Känns som det kan bli roliga matcher med tanke på hur Silly Season sett ut. Det var et tag sedan jag såg Granlo...

(Nu blev jag avbruten. Det blir tydligen mat innan matchen. Tack!)

17-21... vi ses i hallen:). Trevlig helg alla!

En ny Dalenspelare/målvakt föddes igårkväll... en tjej. Grattis!!!

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Ketil

Det blir en lirare , uasett om det blir målvakt eller utespiller.......

2011-09-02 @ 19:09:53
Postat av: Ingrid

Ketil: Ja, det lär hon bli.



2011-09-02 @ 23:13:23

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg