->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

-innebandyåret 2008 del 2/4

2008-12-31 @ 16:35:08

INNEBANDY

Årets lögn eller felsägning:

Expressen svensk innebandyns huvudsponsor, så sägs det varje gång de visar innebandy på TV4 men.... Svensk innebandy.... Det är inte bara SSL.
Årets obesvarade fråga:
Länk till bloggen som fick noll respons... öppet brev med fråga till SIBF (jag VET att ansvariga läst)  O.S.A betyder att jag önskar svar men ...  vad sjutton, de kanske inte vet själva.....
Årets mörkning? Samarbetet med Expressen, varför kan inte SIBF berätta vad sponsringen innebär, kanske för att SIBF inte har något med detta att göra, det är en uppgörelse mellan TV4 och Expressen.
Årets comeback:
Henke Larsson, man kan ana att de som sköter innebandy.se tycker att just detta men Henke är innebandyns viktigaste händelse 2008 men det tycker inte jag--- än:) ... Omvänd mig... låt honom njuta av väldens roligaste sport... det syns att han trivs, det räcker för mig.
Årets uppryckning:

IDA- verkar funka bättre ... äntligen.
 
Årets sämsta coachning:
Boden innebandy coachade sig ur elitserien och satte därmed punkt för en åtta år lång saga. Man kan inte låta alla spelare spela lika mycket om man vill spela i högsta serien... färgfemmor funkar i ungdomslag. Tack Boden för många sköna "derbyn" saknar pulsen från norr men ... många vann på degraderingen.... de som slipper sitta i buss upp till Boden från till exempel Stockholm.

Årets icke hemsida:
 IKSU underbara sida som huvudföreningen satte käppar i hjulet för ... allt ska se lika ut under IKSU:s tak och därför fick de ta bort sin nya sida och lägger  noll energi på den gamla.... det ser _inte_ bra ut.  Underbart är kort sägs det och den nya sidan var UNDERBAR....  Nu måste IKSU rycka upp sig när det gäller hur de syns utåt... det anstår inte ett de svenska mästarna att ha en misserabel hemsida uppdaterad i oktober och innan dess typ i april. Nästan så man borde ta tag i det själv ju...
Årets sponsor
Piteå havsbad, mångmiljonären som gick in och sponsrade Umeå City.
Årets innovation:
Bloggkollen på innebandy.se....  2008 år året då det blev okey att erkänna att man läser bloggar....
Årets eldsjäl:
Harald Hoffman, Endre  ... ja men det skrev jag ju igår.
Årets speakerlyft:
IKSU har släppt in nytt blod, äntligen
Årets mest högljudda:
Hasse Andersson  när hans egna barn nätar i Gammliahallen

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Maria i andra namn

Hur kan du försvara Örjans övertramp med def. grodor, det han vräker ur sig är sjuka saker. Du gör mig besviken, jag vill gärna ha din mail tack. Det Gittan Ahonen skriver på innebandy.se är bara en massa skit där inget stämmer, Örjan ljuger precis som folk skriver. Det är bra att IBK Dalen säger ifrån när han beter sig som ett svin och inte fan är det sant att spelarna vill ha honom kvar.

2009-01-02 @ 17:44:35
Postat av: Ingrid

Till Maria i andra namn

Vet inte vad jag ska svara, försvarar jag någon? Är verkligen inte insatt i allt som händer i Dalen men det verkar ju du vara.

Tycker du skall vända dig till Gittan om du har åsikter, är 100% säker på att hon gärna lyssnar på dig.

Hoppas att mitt svar inte gör dej mer irriterad, du bad om min maiadress, den finns på bloggen... här kommer den

min mailadress är //[email protected]//

2009-01-02 @ 21:25:52
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Både bra och dålig

Som tränare är Örjan guld värd för den klubb han tränar, men han motsäger sig själv,då han ofta pratar om hur viktig ärlighet och förtroende men hans liv slår ihjäl orden. Ryggraden saknas men han är väl pressad.

2009-01-03 @ 16:11:16

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg