->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Isac Carlssons blogg...

2010-03-28 @ 00:37:47
 Alltså, att se sina barn idrotta är grymt, jag försöker uppmuntra och se alla täckta skott som framlängesmål (hänger ni med?) och målvaktsräddningar på samma sätt. Men... MÅL, finns inget som slår det. I dag gjorde D många snygga mål i cupen, oslagbar känsla.
Handboll är en sjukt rolig sport, har man dessutom världens bästa tränare så... finns inget bättre för D. Fick åka med mat till några spelare i Gammliahallen där finalen spelades, snacka om service... (Klister? Nej, nästa år och inte i Gammlia).
D vill inte spela innebandy, hon går sina egna vägar... handboll, klättring och fotboll. Ok, jag är med. Tack och lov att hon la av med hockeyn, det tog precis all tid vi hade. Klagade jag? Nej, klart de ska få chansen att testa de idrotter de vill. Men två hockeybarn var ingen lek, särskilt då den ene var keeper.   

Imorgon är det sommartid... jag avskyr när tiden skall ställas fram som när man tar ut trädgårdsmöblerna och bak som när man flyttar in dem... jag får hjärnsläpp varje år. Har gjort fel pinsamt många gånger...  Borde man verkligen ha tider att passa på söndagar?

Storvreta vs Warberg
Någon som läst Isac Carlssons blogg? Inte jag heller...  ingen mening att hoppas på någon heller. Men innebandy handlar inte om bloggar eller tugg i media, inte heller om domare, påhopp eller skandaler, faktiskt.
"Det kommer inte att bli lugnare än mot Falun" säger Peter Fischerström i Expressen om semifinalserien mellan Caperiotäby och AIK. Jag säger, det kommer att bli innebandy nu... jag vill tror och hoppas. .. "
Vem skulle kunna skriva krönikan "Innebandy handlar om..."?

Nu glömmer vi den här skiten och tar oss an semifinalerna.
Det är nu det börjar på allvar... IKSU vs Endre, Rönnby vs Falun och så matcherna ovan... SSL.
Det är synd att Stockholm och Uppsala ligger så AVSIDES... hade gärna sett någon av matcherna i herrarnas semifinalserie... och det finns en liten chans att det blir en, men chansen är liten.
Visst ska det bli kul att se Endre en gång till i år men IKSU:s slutspel börjar först Globen. Jag vet att jag inte ska skriva så... Endres tid kommer och det är skön läsning på Endres slutspelsblogg. Tyvärr har vi inte det engagemanget Eva Didriksson beskriver i innebandyns huvudstad, vi har för många lag i högsta serien?  Dessutom är vi tråkiga norrlänningar...

Angående gårdagens lista så dök ett nytt ord upp idag... "katastrof". Jag fick säga till på skarpen...hallå, nu håller vi oss till orden vi är överens om de vi helst använder oss av... "bara i innebandy".

...det är mitt FEMTE slutspel som bloggare, sjukt! Tack till alla som under åren tittat in på min innebandyblogg, jag skulle vilja dela ut en tålamodsmedalj till er... Tack för att ni finns!
...jag loggar in här oftare än jag vill erkänna för att se hur många som läst... Undrar om det är detta som kallas ickeförhållande? Ni läser inte och jag låtsas som jag inte bryr mig ifall ni gör det:). Klart jag bryr mig...
Jag vill att människor ska trivas här och gör man inte det så kan man från och med måndag betala en avgift så slipper man läsa:), genialt?   

Vi hörs om ett tag, har fortfarande inte lärt mig stava till sorti eller paus, försökte imorse.

Rune: Jag ser mig också i spegeln ibland... men konstaterar att jag har defekterna på utsidan:). FMA?
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Solna

Du är välkommen till Stockholm. //F

2010-03-28 @ 01:19:22
Postat av: capello

Isac som bloggare, hmmm...

precis, det insidan ser det blir utsidan, och jag håller inte med dig- :-)

2010-03-28 @ 01:51:30
URL: http://ehuscoaching.com/blog/
Postat av: Ha ha

Jag håller med Ingrid, hellre defekter på utsidan. /P

2010-03-28 @ 13:12:54
Postat av: Anonym

Jag står gärna för din medlemsavgift i Black Army. Vi ses när vi ses.

2010-03-28 @ 19:50:50
Postat av: Ingrid

Till F: Blir nog Uppsala i så fall.

Capello: Jag gick inte med håven men tack ändå. Jag får väl hålla med vår anonyme vän 1 "ha ha" ... bättre att ha skavankerna på utsidan:)

2010-03-28 @ 23:09:43
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg